Camilla er Allsangs nye arenasjef

Camilla Gribsrød, allsangs nye arenasjef, synes det er flott at mange lag og foreninger i Halden har meldt sin interesse om å bidra med dugnadsarbeid under årets allsang. Mange oppgaver er nå bemannet, men det er fremdeles behov for flere. Arenasjefen ber derfor lag og foreninger som ønsker å jobbe (110,- pr time) under årets sesong, om å ta kontakt.
Foto: Eventyrlie

– Allsang på Grensen er glade for å ha fått Camilla Gribsrød med på laget. Gribsrød har mye erfaring med både store arrangement og store TV-produksjoner. Hun har vært arenasjef på Tons of rock i flere år og har god erfaring med å koordinere dugnadsarbeid. I fjor var hun konkurranseansvarlig under Farmen og gjorde en formidabel jobb. Hun er utdannet elektroingeniør, driver sitt eget firma og er denne uken på kurs for å ta truckførerbevis. Gribsrød vil få ansvaret for koordinering av alt dugnadsarbeid under allsang, samt ansvar for all logistikk rundt opp- og nedrigg», sier daglig leder Heidi Ottesen Sandmo i Allsang på Grensen.

Allsanggjengen er godt i gang med forberedelsene til årets allsangsesong og har inngått avtaler med flere lag og foreninger om dugnadsarbeid, men det er fortsatt mulighet til å melde inn sin klubb dersom man ønsker å være med. Som tidligere vil timelønnen være 110,- pr dugnadsarbeider. Lag og foreninger som ønsker å tjene inn litt penger til klubbkassa, bes ta kontakt så snart som mulig.

Vi trenger dugnadsarbeidere til forskjellige oppgaver, alt fra; plakatopphenging, vakthold, artistverter, billettsalg, akkreditering, parkering, bære/riggehjelp, opprydding, runnere, salgsgjeng og diverse administrasjonsarbeid. Det er snakk om oppgaver både dagtid og kveldstid. Her tilpasser vi hva som passer best for hver enkelt klubb.

Alle interesserte bes ta kontakt, uavhengig av kvalifikasjoner, erfaring eller hvor stor eller liten klubben er. Opplæring vil bli gitt.

Pressemelding fra Allsang på Grensen. 

Kommentarer

kommentarer